Syntetyczny olej przeznaczony do silników diesla o bardzo niskiej zawartości popiołu, zapewniający dłuższy okres między wymianami oleju, opracowany dla najnowocześniejszych samochodów dostawczych. Może zapewnić długi okres eksploatacji systemów oczyszczania spalin i silników. Szczególnie zalecany dla pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) spełniających normy emisji Euro IV, Euro V i Euro VI.
API CI-4 MB-Approval 228.51 MAN M 3477 MAN M 3271-1 Volvo VDS-3 Tatra TDS 40/16 Renault RLD-2 Deutz DQC IV-10LA Mack EO-N ACEA E9-16 ACEA E7-16 ACEA E6-16 ACEA E4-99 Issue 2 JASO DH-2 Renault RGD Renault RXD DAF MTU Type 3.1 Cummins CES 20077 Cummins CES 20076 Deutz DQC III-10LA |
Gęstość w 15 °C [g/cm3] | 0,863 |
---|---|
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s] | 99,2 |
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s] | 14,6 |
Wskaźnik Lepkości | 153 |
Temperatura płynięcia [°C] | -33 |
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C] | 235 |
Liczba zasadowa [mg KOH/g] | 10,1 |
Kod produktu | MOL13009694 |